maanantai 2. heinäkuuta 2012

little moments

joskus sitä ajattelee että itelle ei koskaan tapahdu mitään jännää samalla ku muitten elämä on totaalista vuoristorataa. mutta onko se nii ihanaa ku jatkuvasti on jossain menossa?  mielestäni kaikki pienet asiat ovat elämässä tärkeimpiä. se että joku muistaa nimipäiväsi tai pyytää juuri sinut kahville tai sanoo jotain ihanaa vilpittömästi kehuen sinua, niin ne asiat loppujen lopulta lämmittävät sydäntä eniten. aina ei tarvitse tapahtua mitään valtavaa kohtausta että päivä olisi pelastettu. riittää vain pieni hymy, ja onnellisuus on taattu seuraaviksi päiviksi asti. (:

Olin esiintymässä musikaalissa Ruotsissa mun tanssiryhmän kanssa. oli kyllä loistava matka ja mitä parhain seura. (  ruokaa ja majoitusta en menisi kehumaan )  lihaksetki tuli kipeeks ku sain nukkua mun luksus retkeilypatjalla joka on sama ku nukkuis lattialla, mutta miksäs siinä. esitykset meni hienosti, vaikkakin toisessa näytöksessä minä ja mun kaveri jäädyttiin kesken tanssin ja mikä parasta, me oltiin eturivissä tanssimassa.. :c    noooh, aina ei voi onnistua.. :b
Kuvailin siellä ollessani yhtä mun tanssikaveria Viiviä.






2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Ensimmäisessä tunnelma on jotenki käsittämätön, hiljainen ja odottava. Ja myös kolmannesta tykkään erityisesti. Koetin ettiä jotai follow- painiketta että voisin liittyä lukijaksi mutten löytäny, koetan silti pistää tän jonnekki muistiin että löytäisin uusiksikin tänne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oooii!! kiitti iha mielettömän paljon!! :D joo, oon vähä uus tän blogi jutun kanssa, mutta onneks sain nyt pitkän tappelun jälkeen asennettua ton "liity lukijaksi" nappulan tonne. kiva kun tykkäsit ja toivottavasti nautit jatkossakin. (:

      Poista